مدیریت شکایات مشتریان ISO 10002:2018
قابل استفاده برای سازمان های دولتی، بیمارستانها و درمانگاهها، تجهیزات پزشکی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، نفت، گاز و پتروشیمی، آزمایشگاههای پزشکی، آزمایشگاههای کالیبراسیون، صنایع معدنی، شیمیایی، رنگ و رزین، آب و فاضلاب و صنایع وابسته، حمل و نقل، صنایع فلزی، صنایع پلیمری، پلاستیک و لاستیک، صنایع دارویی و صتایع نساجی.
چرا 10002؟
صرفه جویی مالی ( حل شکایات مشتری، بهبود بهره وری کلی )
افزایش اعتبار برای سازمان (افزایش سطح کیفی، افزایش اعتبار سازمان نزد ذینفعان، افزایش سطح رضایت مشتریان، کاهش شکایت )
در 10002 چه کاری انجام می دهیم؟
نحوه دریافت شکایات
بررسی شکایات، پاسخ به شکایت
مختومه کردن شکایات