مدیریت شکایات مشتریان ISO 10002:2018

قابل استفاده برای سازمان های دولتی، بیمارستانها و درمانگاهها، تجهیزات پزشکی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، نفت، گاز و پتروشیمی، آزمایشگاههای پزشکی، آزمایشگاههای کالیبراسیون، صنایع معدنی، شیمیایی، رنگ و رزین، آب و فاضلاب و صنایع وابسته، حمل و نقل، صنایع فلزی، صنایع پلیمری، پلاستیک و لاستیک، صنایع دارویی و صتایع نساجی.

 

 چرا 10002؟

صرفه جویی مالی ( حل شکایات مشتری، بهبود بهره وری کلی )

افزایش اعتبار برای سازمان (افزایش سطح کیفی، افزایش اعتبار سازمان نزد ذینفعان، افزایش سطح رضایت مشتریان، کاهش شکایت )

 

در 10002 چه کاری انجام می دهیم؟

 نحوه دریافت شکایات

 بررسی شکایات، پاسخ به شکایت

 مختومه کردن شکایات

  • ایران ، گیلان ، رشت ، بلوار شهید بهشتی ، نرسیده به سازمان صمت ، ساختمان نگین ، طبقه دوم  واحد 2
  • 09118080951
  • 09114594280
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  •  اینستاگرام

حوزه های مشاوره ما

توسعه و راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی

مالی و سرمایه گذاری

منابع انسانی

ثبت و امور حقوقی 

بازاریابی و تجارت

سیستم های مدیریت کیفیت

دریافت مشاوره

  Mail is not sent.   Your email has been sent.
Captcha
Top