اندازه گیری و آنالیز رضایت مشتریان ISO 10004:2018

قابل استفاده برای سازمان های دولتی، بیمارستانها و درمانگاهها، تجهیزات پزشکی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، نفت، گاز و پتروشیمی، آزمایشگاههای پزشکی، آزمایشگاههای کالیبراسیون، صنایع معدنی، شیمیایی، رنگ و رزین، آب و فاضلاب و صنایع وابسته، حمل و نقل، صنایع فلزی، صنایع پلیمری، پلاستیک و لاستیک، صنایع دارویی و صتایع نساجی.

 چرا 10004؟

صرفه جویی مالی ( از بین بردن علت های مربوط به شکایت مشتری، شناسایی انتظارت مشتری)

افزایش اعتبار برای سازمان (افزایش سطح کیفی، افزایش اعتبار سازمان نزد ذینفعان، افزایش سطح رضایت مشتریان و کاهش شکایت)

 

 در 10004 چه کاری انجام می دهیم؟

 شناسایی مشتریان

 تقسیم بندی مشتریان

 پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان

 تعیین انتظارت مشتریان

  • ایران ، گیلان ، رشت ، بلوار شهید بهشتی ، نرسیده به سازمان صمت ، ساختمان نگین ، طبقه دوم  واحد 2
  • 09118080951
  • 09114594280
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  •  اینستاگرام

حوزه های مشاوره ما

توسعه و راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی

مالی و سرمایه گذاری

منابع انسانی

ثبت و امور حقوقی 

بازاریابی و تجارت

سیستم های مدیریت کیفیت

دریافت مشاوره

  Mail is not sent.   Your email has been sent.
Captcha
Top