اندازه گیری و آنالیز رضایت مشتریان ISO 10004:2018
قابل استفاده برای سازمان های دولتی، بیمارستانها و درمانگاهها، تجهیزات پزشکی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، نفت، گاز و پتروشیمی، آزمایشگاههای پزشکی، آزمایشگاههای کالیبراسیون، صنایع معدنی، شیمیایی، رنگ و رزین، آب و فاضلاب و صنایع وابسته، حمل و نقل، صنایع فلزی، صنایع پلیمری، پلاستیک و لاستیک، صنایع دارویی و صتایع نساجی.
چرا 10004؟
صرفه جویی مالی ( از بین بردن علت های مربوط به شکایت مشتری، شناسایی انتظارت مشتری)
افزایش اعتبار برای سازمان (افزایش سطح کیفی، افزایش اعتبار سازمان نزد ذینفعان، افزایش سطح رضایت مشتریان و کاهش شکایت)
در 10004 چه کاری انجام می دهیم؟
شناسایی مشتریان
تقسیم بندی مشتریان
پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان
تعیین انتظارت مشتریان