سیستم مدیریت و تضمین کیفیت Iso 9001:2015
قابل استفاده برای اغلب صنایع با اندازه و پیچیدگی فرآیندهای متفاوت
چرا 9001؟
صرفه جویی مالی (کاهش محصولات نامنطبق، افزایش راندمان نیروی انسانی و افزایش سطح کنترل بر عملکرد سازمان)
افزایش اعتبار برای سازمان (برآورد شدن انتظارات ذینفعان ، ایجاد اطمینان برای مشتریان )
در 9001 چه کاری انجام می دهیم؟
شناسایی ذینفعان و مدیریت آنان
انتخاب چشم انداز، ماموریت ، خط مشی ، اهداف کلان و جزئی
استفاده از رویکرد فرآیندی در قالب نقشه فرآیند و تهیه شناسنامه برای هر یک از فرآیندها
تعیین شناسنامه شغل برای کارکنان
شناسایی ریسک و مدیریت بر آنها
تعیین سطح دانش سازمان و مدیریت بر آن
تعیین روش برخورد بر عدم انطباق و اقدامات متناسب با آنان
تدوین شاخص، چگونگی پایش ، ارزیابی عملکرد و روش دستیابی به بهبود مستمر
تعیین روش مستندسازی و کنترل بر مستندات و سوابق